Saturday, March 27, 2010

even een korte update

Ik zal even een update geven over de laatste weken.
Het gaat erg goed hier met kleine Josh, hij drinkt goed groeit goed, slaapt goed (s'nachts ) en hij lacht er heel wat vanaf en maakt er bijpassende geluidjes bij :)
Hij woog vorige week al 630 gr meer dan de vorige keer, en is al 4 cm gegroeit een erg lange baby..dat heeft hij van de Hutte kant..
Ik hoor steeds vaker dat hij ook op mij lijkt! leuk om te horen want Troy was er van overuigt dat hij op een Ingram zal lijken, omdat de Ingram genen heel dominant zijn..hahha de Hutte genen zijn dat ook!
Hij heeft vanacht echt door geslapen, van 10 tot 6 !!! ik kon het niet geloven, en toen hij eindelijk wakker werd zet hij het op een schreeuwen, hij had zo'n honger!! En toen spuite de melk eruit, het hele bed zat eronder! en is hij weer gaan slapen, en heeft tot 8.30 geslapen, dus wij hebben heerlijk uitgeslapen..echt weekend!
Overdag is het een ander verhaal, hij slaapt amper, alleen als je hem vast houd zodra je hem in bed legt wordt hij wakker, ik heb alles al geprobeert..
Vandaag nu troy thuis is, slaapt hij wel overdag, ook gek.
Gelukkig helpt judith me vaak, dan heb ik mijn handen even vrij..erg fijn!
we gaan regelmatig even wandelen, het is nog steeds erg mooi en warm weer..soms gaat hij slapen, maar meestal wil hij gewoon in het rond kijken, het is een erg wakker kereltje!

3 comments:

Anonymous said...

Leuke update Elise!
Wat fijn zeg dat hij s'nachts goed slaapt.
Overdag dus niet echt even tijd voor jezelf, maar dat komt ook wel weer.
Beter een goede nachtrust toch?
lekker dat ie jullie vanmorgen heeft laten uitslapen zeg, goed van hem.. haha Hij denkt ook aan papa en mama.
Lekker ook dat je Juut in de buurt hebt om je af en toe eens lekker te helpen, heerlijk is dat als mensen je soms even 'verlossen'van het alles alleen doen.
Hij wordt steeds mooier en mooier, echt een eigen gezichtje te krijgen.
Plaatst maar lekker veel fotos wanneer je maar kan, wij genieten wel!
Liefs! Natas

harmke said...

hallo elise en troy.

wat leuk om te horen hoe het met jullie kleine jongen gaat. een leuke update fijn dat hij zo goed groeit en snachts doorslaapt !!
wij vonden de fotos van laatst zo leuk waar hij ingebakert zo schattig lacht , echt een stoer gezichtje ook. veel liefs
groeten harmke en jaap

Anonymous said...

heb je al de fisherprice baby swing geprobeerd? vooral die hele kermissen vinden ze vaak erg vermakelijk, en dan kan hij ook rondkijken als hij nog niet wil slapen... jafeth vond het heerlijk, seth afschuwelijk :)

maar doorslapen is ook heerlijk! je kan nou eenmaal niet alles hebben hahaha

liefs mir