Sunday, April 25, 2010

praying mantis

hallo


dit beestje zat op de vuilnisbak buiten...brrr

6 comments:

Anonymous said...

What a creep....Hij kijkt naar je Elise...zie je dat!?
ielgh...Weg met dat beest!
x tasha

Anonymous said...

haha heleuu..?
grappig beestje, alleen liever niet in je achtertuin..
sla dr op!, nee dat is een grapje, slaan mag niet. klein tikje

was dit wknd bij jorne, hij maakte smorgens een kopje koffie en riep me toen uit bed...Zat een vieze grote spin ter grote van een grote knikker (je weet wel die bonkers..) in de gootsteen..

Bahhh! doorspoelen die handel dacht ik, maar nee dierenvriendje heeft hem buiten neergezet..ik dacht, nou die zien we dan straks gewoon weer terug.

Naja, dat was mijn belevenis dit wknd.
gaat verder goed daar? jullie hebben wel een hele schattige kleine biebie hoor, om op te vreten!

dag mense!
x jenny

Anonymous said...

he elise,
heb je ook even de vlag buiten gehangen met queensday?? vergeet bea niet!

haha doeii jenny

margriet said...

Ziet er een beetje eng uit hoe groot was ie in werkelijkheid? Vroeger als kind toen ik nog onschuldig was speelde ik met sprinkhanen,liet ze over een stokje springen.Maar of ik dat nu nog zou durven met deze grote jongen weet ik niet.

Anonymous said...

fotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoosfotoos..en o ja FOTOOS!

alles goed? haha
x jenny

Anonymous said...

Ey elise!

blog je niet meer? Jammer want ik kijk nog steeds altijd even om te zien of je weer wat nieuws geschreven heb! Alles goed? Heb jij nog een foto van ons in Aus? Kun je die mailen? Ik heb die vanmijn collega namelijk ook nog niet gehad, dus dan kan ik die van jou aan mijn ouders laten zien alsnog! Liefs..