Friday, April 09, 2010

the wondersuit!

mama, ik zei toch dat ik te groot ben voor de wieg..




9 comments:

Judith said...

hhaha die is leuk zit lekker snugg ik kom snel weer met je knuffelen joshie xxxxxx

Anonymous said...

Hahahah hij lacht ook altijd lijkt wel!
Lekkere pakjes zijn dat he?
Had ik ook voor Fay, dat soort.
Lekker bol pamperkontje erin.
Josh wordt echt te groot voor de wieg mama, je moet goed naar hem luisteren hoor.
Wat een lang mannetje ben je toch Josh.
Lekker blijven lachen naar papa en mama hoor, daar worden ze zo gelukkig van!
Liefs natasja

Christianne said...

hahaha, die wondersuits zijn zo leuk he, als ze nog zo klein zijn!! Lekker als een worstje erin!! Alleen als je ff snel wilt verschonen vind ik ze lastig..
Staat wel errug lief!!
Wat lacht ie toch leuk!
xxx

Annemarie said...

wat een lief snoetie!! Grappig idd die wondersuits. Waarom heten ze zo? Zijn ze zo wonderbaarlijk? Wat is hij snel uit z'n wiegje gegroeid! Lag hij nog bij jullie op de kamer? xx

Anonymous said...

ja inderdaad, waarom een 'wonder'suit..
Wat een ondeugende oogjes zitten er in dat kleine mannetje! haha geweldig!
Hij gaat steeds meer ook op jou lijken elise, grappig om te zien!
x jenny

Troy + Elise said...

geen idee waarom het wondersuit heet?? nee hij lag niet bij ons op de kamer, dat hebben we maar 1 nacht uitgehouden, we konden er allebei niet van slapen, dat hij zo dichtbij was..we hebben het wiegje in zijn eigen kamer gezet, en dat gaat prima.
Ik hoor juist steeds vaker dat het echt een mini - Troy is, leuk om te horen dat hij ook op mij lijkt!
xx

margiet said...

Hallo Elise,
Heb je de wondersuit zelf gekocht of gekregen?
Heb gisteren in Maastricht hele leuke kleertjes voor joshie gekocht,bij de kinder Hennes.wist bijna niet wat ik moest kopen zag zoveel moois, wat een keus zeg. Maatje 68, ben benieuwd wanneer hij erin kan.Hoop dat Matt alles mee krijgt. Maak je lekker nieuwschierig.Vrijdag weer skypen.?
liefs Mam

Troy + Elise said...

Ja ik had het wondersuit zelf gekocht, het was maar 7 dollar, ze gaan van de markt! ze hebben het vernieuwd, zonder kraagje nu, is moderner denk ik..lekker warm voor snachts dacht ik, nu is het weer bloedheet snachts, kan hij hem niet meer aan..ben heeeel benieuwd naar de kleertjes!!! kan niet wachten. ja vrijdag op skype! Joshua heeft jullie al veel te lang niet meer gehoord en gezien! xx

Anonymous said...

Maak een gaat aan de achterkant van de wieg zodat zn voeten er uit kunnen steken, dan kan je er nog lang plezier van beleven Elise. Doe dan wel extra lekkere warme sokken aan of bind een kruik aan die voetjes , ze worden dan mischien wel wat zwaar maar die voetjes kan je weer ondersteunen door bv een tafeltje er onder !! succes

Uncle hans or ome hans or opa hans or whatever